Rusza komercjalizacja Retail Parku w Ostrołęce


Rusza komercjalizacja projektu Targowa Park zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Targowej. Do użytku mieszkańców zostanie oddane 8 000 m2 powierzchni handlowej z mix-em sklepów z różnych branż. Za całościowy proces prywatyzacji odpowiada firma doradcza Nuvalu Polska.
 

 TARGOWA PARK OSTROŁĘKA – najważniejsze informacje 

 Retail Park przy Targowej o łącznej powierzchni handlowej 8 000 m2 w bliskim położeniu obwodnicy miasta oraz miejskiego targowiska zostanie oddany do użytku w I kwartale 2025 roku. Inwestorem obiektu jest firma Targor-Truck Sp. z o.o., a sam projekt opracowany został przez biuro projektowe STERBUD S.C.  

 ROLA NUVALU w procesie powstawania Parku Handlowego 

 Całościowym procesem komercjalizacji Targowa Park, w tym pozyskiwaniem najemców i negocjacją umów, zajmą się doradcy Nuvalu Polska pod okiem Piotra Wasilewskiego, Head of Retail & Investment. 

 KORZYŚCI PŁYNĄCE Z LOKALIZACJI   

 Lokalizacja obiektu została wybrana z uwagi na bliskość i wygodę dla robiących zakupy okolicznych mieszkańców Ostrołęki, w tym na znajdującym się w bliskim sąsiedztwie targowisku miejskim.  Dużym atutem położenia powstającego Retail Parku jest również dogodny dojazd z centrum Ostrołęki oraz z okolicznych miejscowości, takich jak: Rzekuń, Laskowiec, Dzbenin. 

 PODSTAWOWE DANE O OBIEKCIE 

  • Powierzchnia GLA: 8 000 m2 
  • Liczba sklepów: 14 
  • Liczba miejsc parkingowych: ok. 250  
  • Planowane otwarcie: I kwartał 2025 roku